dimecres, de novembre 29, 2006

Sunday Telegraph


La meva cara el dia que vaig veure al Sunday Telegraph les meves fotos robades amb el Jude Law al seu jardí a la mansió que té a Maida Vale. Ara enteneu per què ho ha deixat amb la Sienna Miller...? Ben mirat, és sorprenent que un diari tant seriós publiqui frivolitats com aquesta... És que la premsa avui en dia...!
Ara en sèrio: la foto és de fa més d'un mes, en un cafè sicilià en què tot és boníssim i que és a Pembridge Road, a Notting Hill. Un descobriment que vaig fer al setembre amb la meva germaneta. Arancì, xocolata més espessa d'allò que és habitual a Londres -no tant com l'espanyola-, cannoli, pizza, pasta i amanides amb mozzarel·la de búfala tendríssima...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sempre pensant en el menjar...ai ai ai que quan tornis tocarà verdureta bullida per un tubuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu